Chirurgia Poznanska

Jak działamy podczas pandemii?

Drogi Pacjencie,

Cały czas możesz na nas liczyć. Mimo nadzwyczajnej sytuacji w jakiej przyszło nam teraz działać, pracujemy, dopasowujemy się i dajemy z siebie wszystko! W związku z wprowadzeniem stanu epidemii koronawirusa w Polsce i działań mających na celu ograniczenie rozprzestrzeniania się wirusa SARS-CoV-2, a przede wszystkim w trosce o Twoje zdrowie i naszego Personelu medycznego:

  • wdrożyliśmy dodatkowe środki bezpieczeństwa podczas wizyty u nas
  • rozszerzyliśmy usługi o telefoniczne konsultacje z wybranymi lekarzami
  • wykonujemy wstępny wywiad medyczny i epidemiologiczny, zarówno podczas telefonicznego kontaktu z Pacjentem, jak i osobistej wizyty w klinice
  • pozostajemy z naszymi Pacjentami w ciągłym kontakcie.

    Rejestracja dyżuruje pn-pt, w godz. 8:00-16:00.
    Jeśli skontaktujesz się z nami po godzinach pracy, oddzwonimy do Ciebie niezwłocznie kolejnego dnia.
Jak działamy podczas pandemii?
Jeśli masz dodatkowe pytania zadzwoń do nas!

Jesteśmy placówką medyczną. U nas bezpieczeństwo Pacjentów zawsze było i będzie na najwyższym poziomie.

Wasze i nasze zdrowie jest dla nas najważniejsze, dlatego wdrożyliśmy pewne zasady bezpieczeństwa, z którymi spotkasz się w klinice.

DLA PACJENTA:

  • Wizyty umawiamy telefonicznie na konkretną godzinę i prosimy Pacjentów o przybycie punktualnie, bez zapasu czasowego;
  • Prosimy o przybycie Pacjentów bez cech infekcji – jeżeli źle się czujesz nie przychodź tylko zadzwoń;
  • Zgodnie z wytycznymi Ministerstwa Zdrowia prosimy o przybycie Pacjentów w maseczkach i w jednorazowych rękawiczkach;
  • Prosimy o zabranie ze sobą tylko niezbędnych rzeczy np. dokument tożsamości, wyniki badań, skierowanie, kartę płatniczą. Zalecamy ograniczenie wnoszenia ze sobą do kliniki nadmiaru rzeczy osobistych, takich jak torebka, parasol, jeśli pogoda pozwala również kurtka;
  • Po wejściu do kliniki prosimy o obowiązkową dezynfekcję rąk w miejscach do tego wyznaczonych;
  • Poruszając się po klinice, jeśli to możliwe, prosimy o unikanie dotykania dłońmi klamek, poręczy, przycisków;
  • Po wejściu prosimy o udanie się prosto do Rejestracji, a także o nie przekraczanie linii wokół lady, chyba, że Personel administracyjny poprosi o podejście bliżej np. w celu złożenia podpisu na dokumentach medycznych;
  • Wykonujemy wymagany, bezdotykowy pomiar temperatury Pacjentom przebywającym na terenie naszego ośrodka oraz przeprowadzamy wywiad epidemiologiczny w formie ankiety;
  • Ograniczamy ilość Pacjentów przebywających jednoczasowo na terenie kliniki;
  • Osoby towarzyszące prosimy o pozostanie poza kliniką (poza opiekunem osoby niepełnosprawnej, opiekuna/ rodzica Pacjentów niepełnoletnich – prosimy o obecność jednego opiekuna/rodzica);
  • Zapewniamy w poczekalni zalecany odstęp 2 m między Pacjentami oczekującymi na wizytę;
  • W sytuacji opłaty za zabiegi prywatne, prosimy o płatność najlepiej w formie bezgotówkowej;

JAK JESZCZE DBAMY O TWOJE BEZPIECZEŃSTWO?

  • Najważniejszy bastion bezpieczeństwa stanowi nasz wykwalifikowany PersonelDla naszych Lekarzy, Pielęgniarek i Diagnostów, z chirurgicznym, operacyjnym doświadczeniem, sterylne warunki i dbanie o bezpieczeństwo, higienę i medyczne procedury to codzienność. O najlepszą, komfortową i pomocną koordynację wizyt dba profesjonalny i zgrany zespół Rejestratorek medycznych.
  • Nasz Personel medyczny stosuje środki ochrony osobistejfartuchy, maseczki, rękawiczki, przyłbice, czepek, okulary ochronne.
  • Nasza Rejestracja dla bezpieczeństwa Państwa i Personelu administracyjnego została zabezpieczona za pomocą ochronnej przegrody z plexi
  • Po każdym Pacjencie dezynfekujemy gabinet konsultacyjny i gabinet zabiegowy, przy użyciu profesjonalnych środków z certyfikatami.
  • Wykorzystujące technologię ozonowaniaw skuteczny sposób oczyszczające powietrze z wirusów, bakterii, alergenów oraz pleśni i grzybów. Stosujemy wymianę filtrację powietrza
  • Pacjentów zapisujemy z odpowiednią przerwą czasową oraz uwzględniamy wydłużenie rezerwacji czasu na wizyty z zabiegami.
  • Dezynfekujemy wszystkie miejsca w placówce stwarzające możliwość rozprzestrzeniania się wirusa (klamki, krzesła, toalety, dystrybutory do wody, poręcze itp.);
  • W poradni okulistycznej zabezpieczyliśmy wszystkie nasze lampy szczelinowe, plastikową osłoną, w celu zmniejszania kontaktu miedzy Pacjentem a Lekarzem.

Możesz umówić się do naszych Lekarzy na konsultację telefoniczną, bez wychodzenia z domu! Telekonsultacje możesz odbyć min. z endokrynologiem, okulistą, chirurgiem, dermatologiem. Lekarz może wystawić Tobie e-receptę, skierowanie, zwolnienie czy zlecenie na zaopatrzenie w wyroby medyczne.

Zapisy i terminy uzyskasz dzwoniąc do naszej
REJESTRACJI TEL. 61 656 66 91 lub 61 656 66 92

Telemedycyna to bezpieczna, szybka, dyskretna forma kontaktu z Lekarzem, szczególnie w tym trudnym czasie rekomendowana przez WHO, Ministerstwo Zdrowia, Narodowy Fundusz Zdrowia oraz Rzecznika Praw Pacjenta.

W ramach NFZ telefoniczna konsultacja /TELEPORADA jest bezpłatna. Jeżeli chcesz skorzystać z teleporady z lekarzem w ramach leczenia prywatnego, to jest to koszt 80-100 zł. Wizyta potwierdzana jest po przesłaniu potwierdzenia płatności przelewem na numer konta 71249000050000453091203830 (w tytule imię i nazwisko Pacjenta oraz nazwę Specjalisty). Zapisy i szczegóły w Rejestracji.

 

JAK PRZEBIEGA TELEPORADA?

  1. Zadzwoń do Rejestracji i umów się na termin lub poproś o zamianę wizyty na telefoniczną konsultację.
  2. Lekarz w potwierdzonym terminie sam do Ciebie zadzwoni na podany przez Ciebie numer telefonu. Przedstawi się i poprosi również o podanie Twoich danych osobowych (musi mieć pewność, komu dokładnie udziela porady), następnie przeprowadzi dokładny wywiad lekarski, oceni stan zdrowia, odpowie na pytania, doradzi, przedstawi swoją diagnozę.
  3. Podczas TELEPORADY możesz otrzymać e-receptę, zwolnienie, czy skierowanie.
  4. Lekarz może ocenić także, czy jest konieczność, abyś udał/a się na bezpośrednią wizytę lekarską i dodatkowe badania.

Pacjencie, jeśli:

  • wystąpiła u Ciebie gorączka, kaszel lub duszność lub u osób z którymi mieszkasz
  • przebywasz na kwarantannie
  • w ciągu ostatnich 14 dni przebywałeś/aś za granicą
  • miałeś/aś bliski kontakt z osobą, u której stwierdzono zakażenie koronawirusem

prosimy o kontakt telefoniczny i poinformowanie nas o tym;

Ważne:

  • od 16.04.2020 r. został wprowadzony obowiązek zakrywania nosa i ust w przestrzeni publicznej np. poprzez noszenie maseczek ochronnych;
  • jeśli to możliwe staraj się unikać skupisk ludzi, na wizytę lekarską wybierz dojazd prywatnym samochodem lub taksówką, zamiast środkami komunikacji zbiorowej;
  • myj często ręce wodą z mydłem, dezynfekuj środkiem alkoholowym;
  • zachowaj co najmniej 2 metry odległości od innych;
  • unikaj dotykania oczu, nosa i ust;
  • podczas kaszlu lub kichania zakrywaj usta i nos wewnętrzną stroną zgiętego łokcia lub chusteczką;
  • koronawirus (COVID-19) przenosi się drogą kropelkową lub przez bezpośredni kontakt z wydzielinami Pacjenta. Możliwe, jest również zakażenie się poprzez kontakt z powierzchniami skażonymi wirusem, dlatego zalecane jest np. unikanie dotykania poręczy, klamek, dezynfekcja telefonu komórkowego;
  • najczęstsze objawy to gorączka, kaszel, duszność i problemy z oddychaniem. Osoby z takimi dolegliwościami powinny zgłosić się o pomoc. Czasem objawom towarzyszy ogólne zmęczenie, katar, ból gardła, mięśni lub biegunka;
  • dowiedź się więcej i sprawdzaj informację ze sprawdzonych źródeł na https://www.gov.pl/web/koronawirus
Jak działamy podczas pandemii?
Chirurgia Estetyczna

INTERESUJE CIĘ PRYWATNA OFERTA NASZEJ MEDYCYNY ESTETYCZNEJ?

Zapraszamy na stronę internetową www.chirurgiaestetycznapoznan.pl, gdzie możesz zapoznać się z ofertą zabiegów.
Jeśli masz pytanie lub chcesz zapisać się na konsultację czy konkretny zabieg zadzwoń do Rejestracji Chirurgii Estetycznej na 1 piętrze tel. 692 257 900

Dowiedz się więcej