Gabinet fizjoterapeutyczny Gabinet fizjoterapeutyczny

Naszym celem jest znalezienie przyczyny dolegliwości, a nie tylko leczenie objawów. Dlatego do każdego pacjenta podchodzimy w indywidualny sposób. W tym celu wykorzystujemy dokładną analizę ruchu całego ciała, oraz konkretnej czynności wywołującej ból.

Ruch jest nieodłączną częścią naszego życia. Aby mógł on prawidłowo zachodzić wszystkie segmenty naszego ciała muszą ze sobą współgrać. W sytuacji, gdy któryś z segmentów zostaje unieruchomiony/zaburzony, nasze ciało zaczyna wytwarzać kompensację. Proces ten zachodzi nieświadomie i jest to naturalna reakcja obronna naszego organizmu.  W miarę upływu czasu, jeśli nie wyeliminuje się ograniczeń, a kompensacje postępują – pojawiają się dolegliwości bólowe. Najczęściej zlokalizowane z dala od źródła problemu. Dlatego tak ważna jest prawidłowa ocena biomechaniki ruchu, – aby pozbyć się bólu i wyeliminować autentyczną przyczynę jego powstawania.

Z CZYM MOŻESZ SIĘ U NAS POJAWIĆ

• dolegliwości bólowe pojawiające się w trakcie lub po wykonaniu jakiejś czynności ruchowej (np. bieganie, chodzenie, podnoszenie)
  • bóle kręgosłupa
  • przeciążenia układu mięśniowo-szkieletowego
  • urazy/kontuzje (np. skręcone kostki, „zamrożony” bark, naderwanie mięśni)
  • przed lub po zabiegach ortopedycznych (np. artroskopia, rekonstrukcja więzadeł krzyżowych, endoprotezoplastyka biodra, itp.)

DODATKOWO

Jeśli kochasz sport, jesteś zawodowym sportowcem, zapalonym biegaczem lub po prostu uprawiasz sport dla przyjemności i chcesz poprawić swoje wyniki- możemy Ci w tym pomóc poprzez dokładną:

• analizę i optymalizację techniki biegu – do tego celu wykorzystujemy stworzoną w Gray Institute (USA) metodę Applied Functional Science oraz stosując założenia Thirst4Function (UK)
  • analizę funkcjonalną ciała systemem Athletic 1080 MAP (Movement Assessment Profile).

Pozwala ona na ocenę mobilności i stabilności podczas testowania wszystkich wzorców ruchowych, w celu znalezienie najsłabszego „ogniwa” w naszym ciele.

mgr Monika Adamska
Fizjoterapeuta